2017. augusztus 6., vasárnap

Itt az első kész regényem!


Sziasztok, hű olvasóim, akik még mindig a blog mellett maradtatok! Először is nagyon hálás vagytok nektek. Köszönöm, hogy nem pártoltatok el, amiért ritkábban jönnek a részek. Nem hagyom abba a blogot és mindenképp lesz új rész, még ha várni is kell rá! Most viszont elszántam magam arra, hogy megosszam veletek az eddigi egyetlen befejezett regényemet, az Éjsötét Krónikákat. Ez most nem fanfiction, hanem eredeti saját szereplős regény, aminek van eleje, közepe és vége. Nem kevés ideig írtam és sok energiát fektettem bele. Egy időben gondolkodtam a kiadatáson is, de végül úgy döntöttem, itt szeretném megosztani veletek életem első befejezetlen művét. Úgy tervezem, hogy minden héten megosztok egy újabb fejezetet. Ha az utolsó fejezetig pozitívak lesznek a visszajelzések és lesz rá igény, elkezdem írni a második kötetet is. Ha úgy döntesz, adsz neki egy esélyt, kérlek ne hagyd abba csak azért, mert többek között vámpírok és különböző mitikus lények szerepelnek benne. Nem volt szándékom bármit is lekoppintani és próbáltam olyan jeleneteket írni, amilyeneket még nem olvastam és nem láttam sehol. Sok a fordulat és a rejtély, ha elolvasod, szívesen fogadnám a véleményed, ugyanis tényleg szeretném, ha egyszer publikált író lehetnék. Ahhoz viszont jó lenne tudnom, az olvasók szerint mennyire van esélyem rá, milyen igény van az írásaimra. Tehát remélem velem tartasz és tudatod velem a véleményed egy adott fejezetről vagy jelenetről! Ha tetszett, iratkozz fel! Köszönöm. :) Ha szereted a dark-fantasyt, a romantikát és horrort, esetleg rajongója vagy a Vámpírnaplóknak, az Alkonyatnak, a Pretty Little Liarsnek vagy a Tudom, mit tettél tavaly nyáronnak, akkor talán ez a történet is elnyeri a tetszésed. Ez viszont csak egyféleképpen derülhet ki: ha hagyod, hogy magával ragadjon! A blogot a képre kattintva érhetitek el! :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése